27 Temmuz 2013 Cumartesi

17 Günün Özeti =)

Ufff annesinin balı 17 gün olmuş yazmalı ki toplamda  2 kere yazdım sana =))  her şey hafızada kalınır zannediliyor ama ben anneannene ne sorsam belli başlı şeyler harici pek hatırlayamıyor. Bu yüzden yazmakta çok fayda var. Şimdi sen mışıl mışıl uyuyorsun. Benim fonumda SEZEN AKSU-SENİ PAMUKLARASARMALAR SARARIM çalıyor. Ben yine cümlelere boğuluyorum. Oradan oraya binlerce kelimeyle içimdekileri, her anı, her şeyi anlatmak istiyorum, sana olan sevgimi, kendimi, çevremizi, dünyayı herşeyiiiiiiiiiii ama mümkün değil sanırım. Elimden geleni yapıcam yine de biraz daldan dala olsa da! =) Annecim birincisi ömrüm yeterse sen kocaman kız da olsan seni hep kucuma alıp saçlarını okşamak,şimdi ki gibi derin derin bakışlarınla zamanı durdurmak istiyorum. Şimdilik tek hayalim bu. Offf kız annesi olmanın şansını yaşattığı için Allah'ıma şükrediyorum. Umarım ileride  anneannenle benim gibi,seninle ben de arkadaş olabiliriz. Minel'im,ömrüm,dünyaaaam 17 gün de neler oldu minik minik telefonuma aldığım notlarla sana hemen anlatıyorum =)

11 TEMMUZ = Annecim babaannenlere iftara davetliydik,iftar hazırlığımız olmadığı için fırsat bu fırsat temizlik vs yaptık süslendik püslendik iftara gittik. Tabi ki sana doyamadı kimse çünkü 20:30 da hemen uyudun. Bir de bugün koltukta çok komik bi şekilde uyuyakalışın vardı ki fotoğrafı aşağıda =)
 
12 TEMMUZ= Tatilden yeni geldiğimiz için hazır tüm kıyafetlerin baştan aşağı yıkanıp ütülendi diye olmayanlarını, saklayacaklarımız,ihtiyacı olanlara vereceğimiz ve atacağımız şekilde ayırdık sen de bana yardımcı oldun =))
13 TEMMUZ= Bugün fark ettiğimiz önemli bir gelişme şudur ki; babasının kızı diye- annesinin kızı diye tabirler vardır. Şimdilik babasının kızı yolunda ilerliyorsun annecim. Baban sabah gözünü açar açmaz telefonundan spor haberlerini okur tüm gün gelişmelerden haberi olur ve boş zamanlarında hep spor kanallarını izler bu arada yine telefon-ipad neyin şarjı varsa spor haberlerini okumaya devam eder. E haliyle sen de benim göbişimdeyken kulağın futbola aşina. Tv seyretmeni pek istemesemde biraz sıkıldığında seni sakinleştiren ve tamamen odaklandığın bir şey fark ettik Yeşil sahalar çıktığında pür dikkat oluyorsun. Videosu aşağıda =))

14 TEMMUZ = Bu sabah babanla yatak keyfi banyo keyfi yaptınız. Halan pazar olduğu için müsaitti. Bugün oraya gittik,bol bol terasta güneşlendin sonra eve geldik iftara kadar yine terastaydın oksijenli bir günün sana verdiği yetkiyle hemen uyudun akşamı benle babana hediye ettin  =)))



Günler Ramazandan dolayı rutin geçiyor şimdilik.  Davet ettiklerimizle davet edildiklerimizle. Bu günlerde ki en sevdiğim fotoğrafların da aşağıda =)
 
 
 
BU AŞAĞIDAKİLER AKLIMI ALDIĞIN FOTOĞRAFLAR
 
 
 
GÜLEN YÜZÜÜÜÜM !
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder