12 Kasım 2014 Çarşamba

GİT ANNECİM !



Geçen yağmurdan dolayı 10 km yolu 2 saatte geldim. Haberlerde; peşmergelerin silah dolu araçlarıyla ülkemin topraklarından onları alkışlarla yolculayan insanlarını,astsubay eşinin önünde şehit edildi haberini,18 işçinin maden cehenneminden çıkarılamamalarını seyrettim.

Türkiye de bayan olmanın hiçbir değeri olmadığını hemen hemen hergün zaten yaşayarak öğreniyorum. Bir kız evlat yetiştiriyorum,tv den,küfürden, 'Ben sana küstüm!' cümlesini bile uzak tutararak,20 aylık olmasına rağmen her istediğine,istemediğine saygı duyarak. Şapur şupur öpmeden,' Annecim öpebilir miyim? ' diye sorarak ve herkese 'Önce soralım öpebilir miyim?'diyerek, O sadece kendi isterse öptürebiliri öğrensin diye. Pedofili diye sapık bir hastalığın,evimize bile girebileceğini düşünerek, yanında tv izlemeyerek bir evlat yetiştirmeye çalışıyorum, sürekli ağlayan insanların ve şiddetin en üst seviye de olduğu bir hayattan ne kadar uzak  tutabilirim bilmiyorum ama,güzel bir hayatı olabileceğini hissettirerek, evet ipad ile de oynamasına izin veriyorum,teknoloji çağında,teknolojiden de uzakta bırakmayaya çalışarak,ama akşam eve geldiğimizde biz anne baba olarak tvyi kapatıp,telefonları bırakıp,saklambaç oynayarak,körebe oynayarak onun herhangi bir oyuncağa ihtiyacı olmadan bizlerle de mutlu olabileceğini öğretmeye çalışarak,hergün oyuncak,kıyafet almayarak ama mahrum da etmeden aza kanaat etmeyi öğreterek,yaptığımız alışverişlerde her gördüğünü değil ama,istediği bir tek şeyi alarak,küçük gelen kıyafetlerini,tabağında yemediği yemeyi doyup doymadığını sorarak,kalanını başka aç bir kardeşe verip vermeyeceğini bu şekilde fazlasını,çok gelenini paylaşması gerektiğini öğretmeye çalışarak, bir kız evlat yetiştiriyorum gözümün nuru sayarak,saçının teline zarar gelse dünyayı yakacağıma emin olarak, ben bir evlat yetiştiriyorum; bulantılarla,sıkıntılarla hayallerle,sevgiyle büyüterek.

Artık korkularım o kadar çoğaldı ki, nasıl bir Ülke olduk? Nasıl da kara büyülü gibi herşey... Ben köşeyi dönerken korkar oldum, karşıma terörist mi çıkacak? Işid mi çıkacak? Hırsız mı? Sapık mı? Nasıl bir Ülke olduk? Kapılarımızı,camlarımızı 10 kere kitleyerek,tekrar tekrar kontrol ederek yine de rahat uyumadan!

Ben çok korkuyorum, kendim için mi? ASLA!

Herşey senin için annecim!

Yürümen için bir sürü yol yapabilirim,yükselmen için bir çok basamak da yapabilirim, herşeyimden de vazgeçebilirim senin için, ben Allah'ın izni ile inşa ederim annecim, yürümek ve yükselmek senin tercihin. Oku annecim, çooook oku... Git buralardan evet git! Ben Ülkemden soğudum,soğutuldum... Vatan aşkıyla büyüdüm ama inan şuan da buralar benim büyüdüğüm yerler gibi değil artık. Sen git annecim, vatanı savunduğunu düşünenler de çocuklarını buralarda büyütmüyor emin ol. İnsanına,topraklarında ki hayvana değer veren başka ülkeler var... Sen git annecim, evet TÜRKSÜN, TÜRKÜM çok gurur verici,bu asla da değişmeyecek ama TÜRKİYE artık tek TÜRKİYE değil, bölündü,böldüler...

Fikrime karşı çıkan bir sürü insan çıkacak ama bu tartışmaya açık bir konu değil! Bu benim sen büyüdüğünde hayatında olmamam durumunda,şimdi kalbimi,aklımı kaplayan bir zırh! Beni rahatlatıyor bir gün buraya okuyacak olman...

SENİ SEVİYORUM...

ANNEN...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder